top of page
  • Foto van schrijverCora Grootjen

Kan klantwaarde ineens 'verdwijnen'?

Bijgewerkt op: 8 feb. 2022

We weten dat we in een verandering van tijdperk zitten! Met sterk veranderende behoeften, situaties en beslispunten bij onze klanten.


We merken dat dit iets doet met onze klantwaarde! Hoe pak jij door op innovatie? Met dezelfde koers blijven varen, commercieel bezien dezelfde strategie en aanpak herhalen en steeds dezelfde tenderaanpak en marktbenadering is het slechts een kwestie van tijd tot je klantwaarde verder gaat dalen!


Voorkom dat je groei stagneert, je minder gaat scoren, je te veel klanten op prijs binnen moet halen!


Ga ook aan de slag met je impact, hernieuw, verfris je relevantie en maak onderscheid. Ga voor weer (meer) verschil maken en scoren! Herkijk je marktwaarde!


Gun jij je team die nieuwe energie, betere focus en herijkte marktaanpak en plannen? Zorg jij dat je team weer scoort! Haar kracht gericht en met frisse visie aanboort!


Dat kun je al in één dag bereiken? Start met herijken! Stuur me een berichtje of lees eerst meer over onze Creatieve Business Boost.

Op naar anders naar je markt kijken, hernieuwde focus, klantwaarde en groei!


Meer lezen over hoe het bedrijfsleven op dit moment investeert klik hier: MT Sprout publicatie

6 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Comments


bottom of page